پیام رسان سروش چیست 

پیام رسان سروش یک برنامه ارتباطی تصویری و نوشتاری کاملا رایگان ایرانی است که کاربران به وسیله آن میتوانند با مخاطبین خود به چت و گفتگو بپردازند .

پیام رسان سروش در حقیق نسل جدیدی از شبکه ارتباط جمعی و اجتماعی است , در پیام رسان سروش شما با یک محیط کاملا ساده و بسیار زیبا مواجهه خواهید شد .


امکانات نرم افزاری سروش به مراتب بسیار بیشتر از پیام رسان های دیگر است , تیم فن آوری اطلاعات سروش در ایران فعالیت میکند و هسته اصلی نرم افزار کاملا بومی بوده  و به دست متخصصان نرم افزار و مهندسان دانشگاه شریف پیاده سازی  وبهینه شده است .

در پیام رسان سروش کاربران علاوه بر تعامل بایکدیگر از طریق پیام نوشتاری , صوتی و تصویری تمامی امکانات اولیه یک پیام رسان را دارند از جمله ایجاد گروه , ایجاد کانال خصوصا کانال های تعاملی , ایجاد نظر سنجی داخل کانال , لایک و ثبت نظر , نامحدود بودن پیام های نوشتاری در کاراکتر , ارسال نامحدود فیل و عکس , امکان تماس تصویری رایگان و بسیاری امکانات دیگر در خود دارد .

یکی از مزیت های این نرم افزار نسبت به تلگرام  هزینه اینترنت بسیار پایین و بسیار رایگان برای زیر ساخت های مختلف اینترنت کشور بوده که به دلیل اینکه سرور های پیام رسان سروش داخل ایران است از سرعت بالاتری نیز برخوردار میباشد .

پیام رسان سروش در چندین نسخه نرم افزاری عرضه شده از جمله نسخه اندروید سروش , نسخه ios  سروش , نسخه لینوکس سروش و نسخه ویندوز سروش که همگی از طریق لینک های زیر قابل درسافت میباشند .